tlg klik

Monday, November 2, 2015

cara terbaik buang angin dalam badan

kalo dah angin mmg pedihh oi...sesak nafas sakit belakang dan mcm2 lg la,.5taun citer pun x abis...paling cpt korg g urut..melayu ke india ke cina ke same je kaedah urut buang angin ni..yg penting kepala angin tu kne buang...tu yg payah tu..kepala angin ni kalo kua mmg busuk oi..bau mcm bangkai..die kua kot atas dgn bawah je..tp nk best g urut dgn org cina sbb die akan buat kepala angin ni kua terus..org melayu dgn india jrg sgt pndai kua kan kepala angin ni..aku xtipu..kenapa ade kepala angin ni...sbb angin ni kecik pastu lame plak dlm bdn..lame2 dorg bekumpul jd kepala dlm tu..org tu ckp la..aku tulis je..cara nk buang angin mmg senang..sembahyang 5 waktu jgn tinggal..masa sembahyang msti kusyuk smpaikan bom sbelah neletup pun korg xdgr..perumpamaan je..mkn ubat tu ubat ni cuma sementara jek..dgn smbahyang je boleh ilangkan angin ni..kalo boleh jage pemakanan..makan daging merah sbulan skali..yg lg 29hari tu mkn la ayam dgn ikan..kalo boleh smbahyang tu jgn la 5 kali je sehari..byk kan sembahyang..lg satu sbelum nk mkn tu baca doa..lepas mkn pun bc soa..selalu ada wuduk..insyallah ilang angin dan kepala angin tu..wallahualam..sekian je la aku tulis utk bacaan semua kerana aku td sesak nafas sendawa x lepas..sakit kpala jgk..ahhh sebelum aku lupa..byk mkn kalo boleh yg sup2 air tu..lg elok..hahaha aku nk tido tp xdpt sbb terkentut kentut dgn sendawa jek ni..zZz xngantuk tp rase berat kt dada..aku try la jgk urut2..cara urut aku agak lucah skit la..dr ketiak ke dada..buat pusing lawan jam..pastu smpai kt nipple/puting korg tekan dlm2...pastu hujung tulang rusuk tu ko tekan  kuat2 ke arah tulang belakang..adeh mcm mana aku nk terang...hmmmm...last skali tulang rusuk tu kt perot biase belah kanan..korg urut2 situ smpai ketiak seterusnya ke dada..pndai2 la korg explore..hahaha kalo kepala plak tgh2 kening tu korg tekan..pkai ibu jari..pkai dua2 jari..tekan ikut rentak..dum dak dum..tekan kuat-tekan kurang kuat-tekan kuat...buat smpai sendawa..tu je la dpt aku kongsi kan..jgn nk mkn halia..minum air halia..paling elok halia parut diperah air..campur kunyit skit utk perasa kunyit..hahahaha oh lagi satu..bape byk kali la td kemain dah sekian bagai..hahaha telinga korg mungkin byk taik..so angin x dpt nk balance..nk tau mcm mana try la naik flight nnti korg sakit telinga..haaa konfirm byk taik telinga...hahahaha dah aku nk tido dr merapu ape ntah ni...selamat mlm..

No comments:

Post a Comment