tlg klik

Tuesday, December 24, 2013

Terang Bulan dan Martabak Telur dan last skali tu pic aku dgn bapak polisi di Bali

terang bulan keju

me n my wife at stall

pakcik tu dah mengelabah dah

telur di adun bersama daun sup dan ayam plus keju

tgk pakcik tu letak isi2 martabak

goreng jgn x goreng

lame la nk masak aku dah lapar

pemandangan dari tepi jalan

nah siap isap rokok lagi aku goreng kn..yg uniknya sudip nk goreng tu..hahahaha

ni pemandang aku tgh goreng martabak telur

ni la name nya terang bulan...

martabak dah siap....

pakcik tu nk letk keju kalo aku x silap

tgh letk keju nampakkkk!!!

lagi pic letk keju

ntah ape lagi ntah pakcik tu letk

siap di belah utk di bungkus

ok martabak plak kene bungkus dlm kotak

dah abis dah kene letk dlm kotak...terang bulan dlm kotak yg atas tu...

ni aku dgn bapak polisi dekat ape name ntah market tu semua barang mahal...


**ni pic mase aku dgn bini aku honeymoon kt Bali kalo x silap...hehehe terang bulan=apam balik, martabak telur tu ala2 macam murtabak tp kene goreng...haha ntah pape aku pon turut goreng jgk...i love u so much my wife

No comments:

Post a Comment