tlg klik

Saturday, September 25, 2010

saat diri mu datang.....

dah mula dah aku nk mengarut...hahahaha

buat sabit...sabit dibuat utk menyabit rumput semak samun...kdg2 org nk bunuh diri ade jgk pkai sabit...bulan sabit diname kn sempena sabit...ke sabit dinamekn sbb bentuk mcm bulan sabit?aku xtau ler asal usul mana perkataan sabit ni...disabitkn kesalahan tu mcm mana plak.. ntah ler aku mls nk pk...sabit oh sabit...bentuk mu sungguh cantik...bak sabit bak tuan nya bak bulan sabit...melengkung..

knape sabit tu xlurus je bentuk nya?lupa plak...kalo lurus tu name nya pisau kn...sabit ni melengkung pastu tajam ade pemegang...

seronok aku tgk sabit ni..agak2 ade x ea lagu sabit?hurmmm....name baik mak ayah aku x bg aku name sabit...

tula pasal...knape la org name kn sabit sabit...hahaha mlm ni xde penyakit cari penyakit...kalo stdy ok jgk ni...tp mcm tu r...bab stdy ni mmg aku mls....mls bkn ckit2...mls sgt2...

asik ngadap buk je...eh...silap2...asik ngadap facebook je...facebook tu buku jgk kn....hahahahaha

tu la manusia...bila da mls...rajin mende lain plak...

No comments:

Post a Comment