tlg klik

Monday, September 6, 2010

raya dedatang lagiii.....yehaaaaa...

tp aku x beraya pon sgt....adik aku nk g UK...united kingdom...huhuhuhu raya kt umah je r....kt umah flat ni...hahahaha rini ujan lebat x tekira...td nk kua...tp xdpt...hujan lebat sgt....esok plak xde klas...budak2 ni mem postponekn kelas masing2...haiyaaaa.....bju raya satu pon aku x beli....mls nk beli....taun ni aku mana ade awek...mls rasa nya nk beraya raya ni...kalo ade awek bru syok skit...duit ntah pape aku habis aku x sedar...byr roadtax insurans byr saman..tinggal rm100 je lg...nk beli bju kurang2 rm50....sluar kurang2 rm70...kasut kurang2 rm400 lebih2....haishhh...duit ade serat je...ape la nk beli....buat beli rokok smpai hujung bulan je r....hahahaha
bengong kpale aku bengong...
td ayah aku beli kamera...nikon s230...touch screen gitu....huhuhu xtau la bape harga nya....rasa2 rm600 lebih2...hurmmm...
raya oh raya....nk g raya umah sape kali ni yer...raya umah cik usop cik otai...cik azhar...sape la lagi ea...huhuhuhu mercun taun ni x dpt bekalan...member semua kt kampong...adoiii.....
wow...bau lauk tuk bebuka sungguh menawan hati nurani ni...hehehehe mls da nk menulis sbnrnya...nk siap2 g bebuka la plak....

1 comment:

  1. conclusion dia: berhentilah merokok untuk menjimatkan duet nanti buleh beli baju raya. huhuhu.

    weyh, selamat hari raya. maaf zahir batin ;)

    ReplyDelete